Tuesday, September 14, 2010

: : Maafkan aku : :

Hate this feeling..dlm proses utk melupakan sume kenangan lalu..tp bleh plak terjumpa someone yg mirip cam dia..lg r wat sy ingat dia balik..aish!!

Maafkan diriku...
kerana memungkiri janji kita bersama, 
janji utk terus bersama,
aku x mampu lg,
utk meneruskan hubungan ini...

maafkan aku...
aku terpaksa pergi 
melupakan segalanya
bkn kerana org ketiaga
semua ini lahir dari hatiku...

maafkan aku...
aku x layak utkmu
aku bkn yg tbaik utkmu
aku x mampu lg utk mbahagiakan dirimu...

maafkan aku...
mengenalimu suatu ketika dulu
mengajar aku utk mengenali
apa erti cinta
apa erti rindu
apa erti menyintai n dicintai...

maafkan aku...
andai aku melukai hatimu
dgn keputusan ini
andai kita terus bersama
belum tentu kita akan hidup bahagia
belum tentu kita akan hidup bersama
biarlah aku mngundurkn diri
demi kebaikan kita bersama...

maafkan aku..
terima kasih utk segalanya
gelak tawa suka duka
segalanya telah kita lalui bersama
tp apakan daya
kita terpaksa berpisah jua...

maafkan aku...
halalkan segalanya
utk kasih syg yg penrnah dikau
curahkan padaku
terima kasih
krn pernah menyayangiku
sepenuh jiwamu
krn pernah mnyintaiku
sepenuh hatimu...

maafkan aku...
ampunkan segala salah silapku
biarlah kenangan yg pernah kita cipta bersama
terus luput dari minda dan hidupmu
aku x mahu
dikau terus bersedih
dan menyesali keputusanku ini...

maafkan aku...
smg dikau menemui cinta sejati
yg bisa mbahagiakan dirimu
andai surat tersurat jodoh kita
kita tetap akan bersama...


p/s : tibe2 rasa nk jiwang mlm ni...hoho....


Unedited - Version of myself

10 comments:

de Picasso said...

rilek2..bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.. =]

Anonymous said...

Kalau jodoh tak kemana CF...

Anonymous said...

Tp msti sukar cr org yg leh isi hati CF? kn? Kn?
Tmbh2 x-cf laki baik. andai jht senang je,skiranya ms singkat. Bunyi cm lama je CF?

Zuraini said...

ada org yg lebih baik dr dia.. Have faith in Allah :)

Anonymous said...

Semoga Allah memberikan ketenangan, kedamaian serta cinta sejati buat lelaki mahupun wanita yang 'melepaskan' cinta insani kerna belum dirasai olehnya akan tibanya "saat2 yang pasti", dan semua itu dilakukannya demi Yang Maha Esa...Mengharapkan maghfirahNya dan Mendambakan cintaNya~

Paroy said...

fulamaakk~!!..hahaha..ayat abeeeeeess~!!

Anonymous said...

Kita sbnrnya sibuk mcari apa yg blm dmiliki..jrg sekali mensyukuri apa yg sudah lama disisi...Sentiasa rasa tidak mencukupi, sedangkan ianya sudah melepasi keperluan diri... Kita selalu mengimpi apa yg tidak pasti, sentiasa berangan2 hingga lekanya hati..Namun bila ianya tak tercapai
untuk dimiliki, mulailah slhkan tak...dir Ilahi."Berhati2 dlm mengimpikan
sesuatu, jgn terlalu meletakkan hrpn tinggi yg blm tentu"

Anonymous said...

be strong dear...lots of <3 from me..

cik fiqa said...

siapakah kamu wahai anonymous??

Anonymous said...

‎~ terimalah seseorang itu seadany,kelebihanny disyukuri..kekuranganny diredhai.janganlah menghukumny kerna masa laluny..setiap manusia tak lepas dr melakukan salah silap termasuklah diri kite sendiri.seteruk mana pun salah yg dilakukan..maafkanlah & berikanlah peluang kedua kpdny...mgkin dgn pluang itu,dia akn berubah & silaturrahin antra kite & dia mgkin kembali baik..~.

Tuesday, September 14, 2010

: : Maafkan aku : :

Hate this feeling..dlm proses utk melupakan sume kenangan lalu..tp bleh plak terjumpa someone yg mirip cam dia..lg r wat sy ingat dia balik..aish!!

Maafkan diriku...
kerana memungkiri janji kita bersama, 
janji utk terus bersama,
aku x mampu lg,
utk meneruskan hubungan ini...

maafkan aku...
aku terpaksa pergi 
melupakan segalanya
bkn kerana org ketiaga
semua ini lahir dari hatiku...

maafkan aku...
aku x layak utkmu
aku bkn yg tbaik utkmu
aku x mampu lg utk mbahagiakan dirimu...

maafkan aku...
mengenalimu suatu ketika dulu
mengajar aku utk mengenali
apa erti cinta
apa erti rindu
apa erti menyintai n dicintai...

maafkan aku...
andai aku melukai hatimu
dgn keputusan ini
andai kita terus bersama
belum tentu kita akan hidup bahagia
belum tentu kita akan hidup bersama
biarlah aku mngundurkn diri
demi kebaikan kita bersama...

maafkan aku..
terima kasih utk segalanya
gelak tawa suka duka
segalanya telah kita lalui bersama
tp apakan daya
kita terpaksa berpisah jua...

maafkan aku...
halalkan segalanya
utk kasih syg yg penrnah dikau
curahkan padaku
terima kasih
krn pernah menyayangiku
sepenuh jiwamu
krn pernah mnyintaiku
sepenuh hatimu...

maafkan aku...
ampunkan segala salah silapku
biarlah kenangan yg pernah kita cipta bersama
terus luput dari minda dan hidupmu
aku x mahu
dikau terus bersedih
dan menyesali keputusanku ini...

maafkan aku...
smg dikau menemui cinta sejati
yg bisa mbahagiakan dirimu
andai surat tersurat jodoh kita
kita tetap akan bersama...


p/s : tibe2 rasa nk jiwang mlm ni...hoho....

10 comments:

de Picasso said...

rilek2..bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.. =]

Anonymous said...

Kalau jodoh tak kemana CF...

Anonymous said...

Tp msti sukar cr org yg leh isi hati CF? kn? Kn?
Tmbh2 x-cf laki baik. andai jht senang je,skiranya ms singkat. Bunyi cm lama je CF?

Zuraini said...

ada org yg lebih baik dr dia.. Have faith in Allah :)

Anonymous said...

Semoga Allah memberikan ketenangan, kedamaian serta cinta sejati buat lelaki mahupun wanita yang 'melepaskan' cinta insani kerna belum dirasai olehnya akan tibanya "saat2 yang pasti", dan semua itu dilakukannya demi Yang Maha Esa...Mengharapkan maghfirahNya dan Mendambakan cintaNya~

Paroy said...

fulamaakk~!!..hahaha..ayat abeeeeeess~!!

Anonymous said...

Kita sbnrnya sibuk mcari apa yg blm dmiliki..jrg sekali mensyukuri apa yg sudah lama disisi...Sentiasa rasa tidak mencukupi, sedangkan ianya sudah melepasi keperluan diri... Kita selalu mengimpi apa yg tidak pasti, sentiasa berangan2 hingga lekanya hati..Namun bila ianya tak tercapai
untuk dimiliki, mulailah slhkan tak...dir Ilahi."Berhati2 dlm mengimpikan
sesuatu, jgn terlalu meletakkan hrpn tinggi yg blm tentu"

Anonymous said...

be strong dear...lots of <3 from me..

cik fiqa said...

siapakah kamu wahai anonymous??

Anonymous said...

‎~ terimalah seseorang itu seadany,kelebihanny disyukuri..kekuranganny diredhai.janganlah menghukumny kerna masa laluny..setiap manusia tak lepas dr melakukan salah silap termasuklah diri kite sendiri.seteruk mana pun salah yg dilakukan..maafkanlah & berikanlah peluang kedua kpdny...mgkin dgn pluang itu,dia akn berubah & silaturrahin antra kite & dia mgkin kembali baik..~.