Sunday, November 7, 2010

: : Wish me luck : :

Waaaa..
esok 1st paper..
dah r mlm plak tu..8.30-10.30..
n 1 more thing..
tempat exam tu kat dewan besar yg saaaaaangaaattt sejuk..
habis la saye..huhu...
otak ni pn da start mereng..
maaf ye otak sbb saye akan mendera kamu sampai la 18hb..
cane x mereng kalo da dok mengadap nota je..
ramai member saye bakal isi borang masuk satu tempat nun jauh d sana..
nk tau kt mana??
tanjung rambutan..haha..
korang g dulu k..t i follow..
ada yg da nk masuk tp kena reject sbb disahkan sihat walafiat lg..kikiki..
x pe..usaha tangga kejayaan..
bersakit2 dahulu, bersenang2 kemudian..
rite??hehe..
malas nk membebel panjang2..
bestfren saye da panggil tu suruh temankan dia..
kejap ye "en. kimia analisis..u ni kacau laa"
k...daaaaa...

P/S : 1 paper pn x start lg da berangan nak balik umah..jgn berangan la fiqa!!


Unedited - Version of myself

No comments:

Sunday, November 7, 2010

: : Wish me luck : :

Waaaa..
esok 1st paper..
dah r mlm plak tu..8.30-10.30..
n 1 more thing..
tempat exam tu kat dewan besar yg saaaaaangaaattt sejuk..
habis la saye..huhu...
otak ni pn da start mereng..
maaf ye otak sbb saye akan mendera kamu sampai la 18hb..
cane x mereng kalo da dok mengadap nota je..
ramai member saye bakal isi borang masuk satu tempat nun jauh d sana..
nk tau kt mana??
tanjung rambutan..haha..
korang g dulu k..t i follow..
ada yg da nk masuk tp kena reject sbb disahkan sihat walafiat lg..kikiki..
x pe..usaha tangga kejayaan..
bersakit2 dahulu, bersenang2 kemudian..
rite??hehe..
malas nk membebel panjang2..
bestfren saye da panggil tu suruh temankan dia..
kejap ye "en. kimia analisis..u ni kacau laa"
k...daaaaa...

P/S : 1 paper pn x start lg da berangan nak balik umah..jgn berangan la fiqa!!

No comments: