Friday, February 4, 2011

: : Andai itu takdirnya : :

Tettt...dont get missunderstood ok..tu just tajuk novel..karya siti rosmizah..sangat suke novel ni..semalam habis baca utk yg ke bape kali ntah..novel tu sangat menyentuh perasaan..1st time baca sampai menangis kowt..hanya orang yg betol2 menjiwai je akan rasa camtu..cewahhhh... :D

Banyak pengajaran drpd novel ni..salah satunya, kita hanya akan menghargai sesorang itu setelah kita kehilangannya..bila dia tiada lagi dalam hidup kita barulah kita akan mula menghargainya..n banyak lagi la nilai2 dalam novel tu..kalo nak tau, kena la baca..sape2 yg da baca, 4 sure da tau cane jalan ceritanya kan....



P/S : Hargailah sentiasa orang2 yg penting dalam hidup kita....


Unedited - Version of myself

2 comments:

~iRR@~ said...

azua suke gler novel ni...igt lg kat matrik nk bace siap kena tunggu giliran ni...nak beli dh xde jual dh...kena la tunggu dekat sebulan lbh jgk la tunggu...

cik fiqa said...

hoho..bez giler kan novel ni...i like~

Friday, February 4, 2011

: : Andai itu takdirnya : :

Tettt...dont get missunderstood ok..tu just tajuk novel..karya siti rosmizah..sangat suke novel ni..semalam habis baca utk yg ke bape kali ntah..novel tu sangat menyentuh perasaan..1st time baca sampai menangis kowt..hanya orang yg betol2 menjiwai je akan rasa camtu..cewahhhh... :D

Banyak pengajaran drpd novel ni..salah satunya, kita hanya akan menghargai sesorang itu setelah kita kehilangannya..bila dia tiada lagi dalam hidup kita barulah kita akan mula menghargainya..n banyak lagi la nilai2 dalam novel tu..kalo nak tau, kena la baca..sape2 yg da baca, 4 sure da tau cane jalan ceritanya kan....



P/S : Hargailah sentiasa orang2 yg penting dalam hidup kita....

2 comments:

~iRR@~ said...

azua suke gler novel ni...igt lg kat matrik nk bace siap kena tunggu giliran ni...nak beli dh xde jual dh...kena la tunggu dekat sebulan lbh jgk la tunggu...

cik fiqa said...

hoho..bez giler kan novel ni...i like~