Saturday, February 19, 2011

: : Mee sedap yg sodap : :

Salam..
Okey, dgn ini diumumkan bahawa saye dinner ngan mee sedap je..
agak sadis di situ..
tapi, disebabkan malas nak menapak pegi fudkot yg x jauh mana..
maka makan mee sedap je lah..
ok ape..bila dah lapar, sume sedap kan..
actually, da lama x makan mee sedap or maggi ni..
biasanya just makan maggi after habis final exam..
ari ni saye da TERlanggar pantang itu..haha..
sowi2, ni last daa.. :) 

eh2, lupa plak nak ucap trimas kat sponsor mee sedap ni..
sape lagi kalo bukan my rumate, dia banyak stok..
kebetulan dia balik umah, so just msg mintak 1 paket mee sedap..
trimas rumateku...weee~

dinner for today... :D 

P/S : Sentiasalah bersyukur dgn apa yg ada...

Unedited - Version of myself

2 comments:

~iRR@~ said...

hahaha...byk sgt la stok nyer tu...hahaha

cik fiqa said...

banyak la jugak tu.. :D

Saturday, February 19, 2011

: : Mee sedap yg sodap : :

Salam..
Okey, dgn ini diumumkan bahawa saye dinner ngan mee sedap je..
agak sadis di situ..
tapi, disebabkan malas nak menapak pegi fudkot yg x jauh mana..
maka makan mee sedap je lah..
ok ape..bila dah lapar, sume sedap kan..
actually, da lama x makan mee sedap or maggi ni..
biasanya just makan maggi after habis final exam..
ari ni saye da TERlanggar pantang itu..haha..
sowi2, ni last daa.. :) 

eh2, lupa plak nak ucap trimas kat sponsor mee sedap ni..
sape lagi kalo bukan my rumate, dia banyak stok..
kebetulan dia balik umah, so just msg mintak 1 paket mee sedap..
trimas rumateku...weee~

dinner for today... :D 

P/S : Sentiasalah bersyukur dgn apa yg ada...

2 comments:

~iRR@~ said...

hahaha...byk sgt la stok nyer tu...hahaha

cik fiqa said...

banyak la jugak tu.. :D