Saturday, February 26, 2011

: : Penangan hantu kak limah : :

Salam..
kuat btol penangan hantu kak limah ni kan..
ada je dialog dlm cite tu yg jadi ikutan skang ni..
salah satunya 'kita bakar je'..
saye x tgk pon cite tu..
cam x best..
so, x tau r pe dialog2 dlm cite tu..
td jmpa ngan my niece, budak ebong..
dia pun tunjuk r skill baru dia..
tiru gaya kak limah..
mama dia ckp dia tgk cite tu kat umah pengasuh..
sape ntah yg ajar dia..
kelakar giler kot..
dia ckp 'ita ako je', 'atu ka imah', nyanyi lagu enjit2 semut n ada lg r..
anak buah saye yg umo baru 2 thn pon tau tagline cite tu..
sgt comel... :)


Unedited - Version of myself

No comments:

Saturday, February 26, 2011

: : Penangan hantu kak limah : :

Salam..
kuat btol penangan hantu kak limah ni kan..
ada je dialog dlm cite tu yg jadi ikutan skang ni..
salah satunya 'kita bakar je'..
saye x tgk pon cite tu..
cam x best..
so, x tau r pe dialog2 dlm cite tu..
td jmpa ngan my niece, budak ebong..
dia pun tunjuk r skill baru dia..
tiru gaya kak limah..
mama dia ckp dia tgk cite tu kat umah pengasuh..
sape ntah yg ajar dia..
kelakar giler kot..
dia ckp 'ita ako je', 'atu ka imah', nyanyi lagu enjit2 semut n ada lg r..
anak buah saye yg umo baru 2 thn pon tau tagline cite tu..
sgt comel... :)

No comments: