Monday, February 21, 2011

: : PERISTIWA DI ZOO : :

Salam..
bile saye pegi zoo?
apa peristiwa di zoo tu?
zoo tu kan ada binatang je..ape yg jadi??
haaaa..
actually PERISTIWA DI ZOO ni tajuk teater produksi saye utk tahun ni..
sebagai ketua publisiti, nak la jugak promote la blog ni..
kot2 ada yg berminat, boleh la datang tgk pementasan kolej kitorang..
siyes, dari lubuk hati jantung usus perut..
 terlibat ngan teater ni sgt best oke..
sape2 yg nak tgk, sile2 la datang ea...
eh2, jgn risau..
masuk percuma jer... ^^


TEMPAT : AUDITORIUM KEJURUTERAAN, UPM SERDANG.

P/S^1 : Kpd sume ahli TGV, all the best..smg kita dpt wat yg terbaik utk kali ni..
P/S^2 : Alumni dijemput hadir utk support produksi TGV n doakan kitorang ea... :)


Unedited - Version of myself

No comments:

Monday, February 21, 2011

: : PERISTIWA DI ZOO : :

Salam..
bile saye pegi zoo?
apa peristiwa di zoo tu?
zoo tu kan ada binatang je..ape yg jadi??
haaaa..
actually PERISTIWA DI ZOO ni tajuk teater produksi saye utk tahun ni..
sebagai ketua publisiti, nak la jugak promote la blog ni..
kot2 ada yg berminat, boleh la datang tgk pementasan kolej kitorang..
siyes, dari lubuk hati jantung usus perut..
 terlibat ngan teater ni sgt best oke..
sape2 yg nak tgk, sile2 la datang ea...
eh2, jgn risau..
masuk percuma jer... ^^


TEMPAT : AUDITORIUM KEJURUTERAAN, UPM SERDANG.

P/S^1 : Kpd sume ahli TGV, all the best..smg kita dpt wat yg terbaik utk kali ni..
P/S^2 : Alumni dijemput hadir utk support produksi TGV n doakan kitorang ea... :)

No comments: