Friday, March 25, 2011

: : Jadi model tak berbayar : :

Salam..
tajuk entri nk gempak kn.. :) 
alkisahnye camni, cik rumate saye ni dia wat business on9 ngan kakak sedara dia..
jual tudung..
alaaa, yg tudung xpress punye tu..
business diorang baru lg..
dari semalam cik rumate dok pujuk mintak saye jadi model utk blogshop diorang..
mula2 x nak, tapi cik rumate ni beria pujuk..
sampai ari ni pujuk..
x penat ke cik rumate?
so, saye dgn sukarela paksa rela tolong la rumate saye tu...
tapi........
bila da banyak amik gambar, aih sonok la plak... :)
saye ni kn hantu kamera..weee~ 
kat bawah ni salah satu tudung yg diorang jual..
selebihnya korang bleh klik SINI...

model tak bertauliah.. ;p

Unedited - Version of myself

4 comments:

~iRR@~ said...

tq promosi kat sini pulak....:D

cik fiqa said...

same2 cik rumate... :D

Aliyan said...

mantap2x... jadi model da skang... hehehe

cik fiqa said...

aliyan>>haha...mana ada..just tlg rumate je tu.. :D

Friday, March 25, 2011

: : Jadi model tak berbayar : :

Salam..
tajuk entri nk gempak kn.. :) 
alkisahnye camni, cik rumate saye ni dia wat business on9 ngan kakak sedara dia..
jual tudung..
alaaa, yg tudung xpress punye tu..
business diorang baru lg..
dari semalam cik rumate dok pujuk mintak saye jadi model utk blogshop diorang..
mula2 x nak, tapi cik rumate ni beria pujuk..
sampai ari ni pujuk..
x penat ke cik rumate?
so, saye dgn sukarela paksa rela tolong la rumate saye tu...
tapi........
bila da banyak amik gambar, aih sonok la plak... :)
saye ni kn hantu kamera..weee~ 
kat bawah ni salah satu tudung yg diorang jual..
selebihnya korang bleh klik SINI...

model tak bertauliah.. ;p

4 comments:

~iRR@~ said...

tq promosi kat sini pulak....:D

cik fiqa said...

same2 cik rumate... :D

Aliyan said...

mantap2x... jadi model da skang... hehehe

cik fiqa said...

aliyan>>haha...mana ada..just tlg rumate je tu.. :D