Sunday, April 24, 2011

: : Ramai member lelaki dilabelkan sebagai PLAYGIRL? : :

Salam..
terasa cam nak buat entry pasal ni la..
bukan pengalaman,tapi just nak cerita pasal persepsi masyarakat sekeliling kita ni..
bila seseorang perempuan tu ada ramai member lelaki terus dia dicop sebagai PLAYGIRL..
tapi kalo lelaki ramai member perempuan x ada plak nak kecoh2..
adil ke camtu?

orang sekeliling akan cakap...
...
...
...
...
...
...
"ramai sgt member lelaki..mesti playgirl tu"

atau

"giler playgirl minah tu,semua lelaki nak layan"

tu la antara contoh2nye..
kita x boleh menilai seseorang tu based on luaran je..
bak kat omputih 'dont judge a book by its cover'..
tak gitu?
sebab tak salah kalo nak berkawan ngan sape2 pun..
asalkan tahu batas2nye.. :)




P/S : Berkawan biar seribu,bercinta biar satu.. ^^




Unedited - Version of myself

Sunday, April 24, 2011

: : Ramai member lelaki dilabelkan sebagai PLAYGIRL? : :

Salam..
terasa cam nak buat entry pasal ni la..
bukan pengalaman,tapi just nak cerita pasal persepsi masyarakat sekeliling kita ni..
bila seseorang perempuan tu ada ramai member lelaki terus dia dicop sebagai PLAYGIRL..
tapi kalo lelaki ramai member perempuan x ada plak nak kecoh2..
adil ke camtu?

orang sekeliling akan cakap...
...
...
...
...
...
...
"ramai sgt member lelaki..mesti playgirl tu"

atau

"giler playgirl minah tu,semua lelaki nak layan"

tu la antara contoh2nye..
kita x boleh menilai seseorang tu based on luaran je..
bak kat omputih 'dont judge a book by its cover'..
tak gitu?
sebab tak salah kalo nak berkawan ngan sape2 pun..
asalkan tahu batas2nye.. :)




P/S : Berkawan biar seribu,bercinta biar satu.. ^^